Have an account?

10.06.2010

yo lan yo.

Elimi uzatsam değerim dediğim şeylerin gerçek olamayacağını kanıksadım artık.
inandım değil ama alıştım o düşünceye belki. ve ben hep hayal ettiklerimin gelecekteki izdüşümünde kaldım. ama onlar geleceğin kendisiyle hiç kesişmedi.
kesişmez de zaten. ama bunu derken bile hayal kurduğumu biliyorsun. ümit zavallılık; ümitli hayaller değil sadece fantezi onlar.
ben gerçek bir şeye aşık olmadım hiç.
şimdi farkediyorum ki hakkında o kadar konuştuklarımız, düşündüklerim,
aslında hakkında konuşacak hiç bir şey yok muş ki.
o kadar şey konuşabilmişiz; o kadar şey üretebilmişiz çünkü o konuştuğumuz şey,
biri değilmiş, bir ideaymış.
birinin esin kaynağı olduğu kafamdaki büyük halüsinasyon muş.
aşk sandığımız belki de hep buy muş.

1 yorum gibi:

epile edilmiş ayı dedi ki...

ellerini uzatabileceğini, uzatmaya hakkın olduğunu, hatta ellerin olduğunu öyle unutturmuşlar ki seni; aksini hayal etmeye dahi hakkın olmadığına öyle inanmışsın ki kendi ellerini kesmek için hikayeler uydurmuşsun. ellerimi sana uzatıyorum şimdi. ve ellerinden tutup sana onları göstermek istiyorum her şeyden çok.

Yorum Gönder