Have an account?

17.11.2018

kapattık

karın boşluğumda bir bölmenin ağır demir kapaklarının kapatıldığını duydum: büyük metal parçalarının birbirlerine yavaşça çarpmalarının ve çarpışan yüzeylerin hafifçe sürtünmelerinin sesi. önce bir filin uğultusuna benzeyen, sonra rezonansla uzayıp tizleşen, gıcık; çapaklanan,
sonra frekansı bunu yutacak kadar yükselen,
geniz acıtan, tiz bir ses. karın boşluğumda bir bölmenin kapaklarının sesi kulaklarımı uğuldatıyor.

3 yorum gibi:

her boku bilen adam dedi ki...

Okurken arkada "A Single Man"in "Stillness of the Mind"ını açmak istedim. Açtım sonra, o çalarken 3-4 kez daha okudum. Buraya da bırakıyorum. O çalarken okuyun. Yazan da o çalarken okusun :)
https://www.youtube.com/watch?v=Zm5pbLMn8j8

epile edilmiş ayı dedi ki...

:") epileedilmiş feat HBBA soundtrack '18

epile edilmiş ayı dedi ki...

kapıyı kaldırdık yerine bi turnike koyduk.

Yorum Gönder